نظرات شما!!! --- این پست با هر نظر شما آپدیت میشود
مرجع یوگی اوه (همه چی درباره یوگی اوه)
(هر چی راجبع یوگی اوه بخوای هست)
آخرین نظرات خوانندگان و جواب هایشان

ترانه 

18 خرداد 1392 11:00
 

عالی بوداگه میشه قسمت7روهم بنویسید.
پاسخ:
چشم من قراره تا قسمت 8 بنویسم و ممکنه بعدش هم ادامش بدم حالا نمیدونم باید رای گیری کنم!!!!

راستی عکسی که ور داشتید و انتخواب

[Web]
نظر متعلق به مطلب با عنوان:داستان های یوگی اوه قسمت های 1 تا 3
     
 

محمدهادی

16 خرداد 1392 15:47
 
تبادل لینک؟
پاسخ:
بله ما با تمامی کسانی که وبی در بارهی یوگی اوه دارند تبادل لینک میکنیم و حاضریم آنان را در این وب عضو کنیم!!!!
[Web] 
  نظر متعلق به مطلب با عنوان:سلام
     
 

رضا 

5 خرداد 1392 11:43
 
سلام


اقا جان این فیل ها که پسورد میخوااد از کجا بیاریم مشخص کنین دیگه
پاسخ:
سلام دوست من برای دانلود رمزش اینه:
رمز:

ByDarkEvil18
اگه توجه کنی زیر لینک دانلود هم رمزش رو نوشتم
[Web] - [E-Mail]
نظر متعلق به مطلب با عنوان:دانلود کارتون یوگی اوه جی ایکس 180 قسمت
     
 

سارا

31 ارديبهشت 1392 5:02
 
باز هم اومدم تو وبلاگت ولی اینبار می خواستم بهت بگم تازگی ها مطالبت خیلی خوب شده منم یه سایت جدید زدم بیا ببینش منتظرتم
[Web] - [E-Mail]
این نظر متعلق است به مطلب با عنوان:تبلیغات
     
 

سارا

31 ارديبهشت 1392 5:00
 

سلامی چو لبخند شیرین صبح بر آفاق نورانی جانتان وبلاگت را دیدم و پسندیدمش خیلی مطالب وزینی داره یه سری به من بزن تا بیشتر با هم در ارتباط باشیم مرسی

پاسخ: باشه یه سری میزنم

[Web] - [E-Mail]
این نظر متعلق است به مطلب با عنوان:تبلیغات
     
 

سارا

31 ارديبهشت 1392 3:03
 

سلام دوست عزیز وبلاگ نویس وقتی وبلاگتو دیدم یه لحظه فکر کردم تو یه سایتم بعد متوجه شدم توی وبلاگم واقعا وبلاگ خوبی داری مرسی از مطالبت دلم می خواد با هم تبادل لینک داشته باشیم اگر افتخار بدی بیای توی سایت من و با هم تبادل لینک کنیم خوشحال می شم منتظرتم

پاسخ:باشه

[Web] - [E-Mail]
این نظر متعلق است به مطلب با عنوان:تبلیغات
     
 

مینا سادات

30 ارديبهشت 1392 13:10
 

سلام وبلاگ شما را دیدم قالب و مطالب قشنگی داشت برای افزایش بازدید وبلاگت میتونی به آدرس زیر ثبتش کنی تا بقیه وبلاگ نویسها هم بتونن بهت سر بزنند ضرر نمیکنید

http://nimdar.net

پاسخ:باشه ولی من قبلا ثبت کردم

[Web] - [E-Mail]
این نظر متعلق است به مطلب با عنوان:تبلیغات
     
 

سحر

30 ارديبهشت 1392 11:56
 

سلام دوست من ما می تونیم دوستای خوبی برا هم باشیم به شرطی که با هم تبادل لینک کنیم من می تونم تو وبلاگ نویسی و افزایش بازدیدت کمکت کنم تو هم تجربه هاتو به من انتقال بدی سیر به من بزن

پاسخ: ببخشیدا ولی برو بابا هه ههه هه هه هههه شوخی کردم باشه حتما من کلا تو کار تبادل لینکم

[Web] - [E-Mail]
این نظر متعلق است به مطلب با عنوان:تبلیغات

عسلی

29 ارديبهشت 1392 23:04
 
سلام دوست گلم خوبی؟





وبلاگ قشنگی داری





ممنون میشم لینکم کنی بعدش خبرم کن تا لینکت کنم





مرسی





منتظرم
[Web] - [E-Mail]
نظر متعلق به مطلب با عنوان:تبلیغات
     
 

مینا سادات

29 ارديبهشت 1392 20:52
 
سلام وبلاگ زیبایی داری بیا به آدرس زیر ثبتش کن تا بتونم هر روز بهت سر بزنم و افزایش بازدید داشته باشی

http://nimdar.net
[Web] - [E-Mail]
  نظر متعلق به مطلب با عنوان:YUGIOH! YURA
     
 

مینا

29 ارديبهشت 1392 19:34
 
سلام وبلاگ زیبایی داری بیا به آدرس زیر ثبتش کن تا بتونم هر روز بهت سر بزنم و افزایش بازدید داشته باشی و صفحات اول گوگل دیده بشی همه وبلاگ نویسها هستند ضرر نمیکنید

http://nimdar.net
[Web] - [E-Mail]
نظر متعلق به مطلب با عنوان:YUGIOH! YURA
     
 
   

armin

29 ارديبهشت 1392 17:45
 

با سلام دوست عزیز به وبم یه سری بزن و رو چند تا از بنرا کلیک کن. / اگرم خواستی تبادل لینک کنیم بگو که لینکت کنم / اگه نیای ناراحت میشم و اگه رو تبلبغات کلیک نکنی ناراحت تر میشم اااااا

پاسخ: باشه بابا حالا یگه گریه نکن

[Web] -
نظر متعلق به مطلب با عنوان:YUGIOH! YURA
     
 

مینا

29 ارديبهشت 1392 17:40
 
سلام وبلاگ زیبایی داری بیا به آدرس زیر ثبتش کن تا بتونم هر روز بهت سر بزنم و افزایش بازدید داشته باشی و صفحات اول گوگل دیده بشی همه وبلاگ نویسها هستند ضرر نمیکنید

http://nimdar.net
[Web] - [E-Mail]
نظر متعلق به مطلب با عنوان:YUGIOH! YURA
     
 

مینا سادات

26 ارديبهشت 1392 20:55
 
سلام وبلاگ زیبایی داری بیا به آدرس زیر ثبتش کن تا بتونم هر روز بهت سر بزنم و آفزایش بازدید داشته باشی همه وبلاگ نویسها هستند ضرر نمیکنید

http://linkdunu1.rzb.ir
[Web] - [E-Mail]
نظر متعلق به مطلب با عنوان:تبلیغات
     
 

admin

25 ارديبهشت 1392 22:06
 
خودتان ارسال ایمیل انبوه کنید برای سایتتان http://e-saman.ir/product/1.html
[Web] - [E-Mail]
نظر متعلق به مطلب با عنوان:تبلیغات
     
 

soniz

24 ارديبهشت 1392 18:20
 
دیفوووووووووونه.پیش گوییت عالیه ها.خخخخخخخخخخخ
[Web] -
نظر متعلق به مطلب با عنوان:من الان 15 حقیقت رو راجبع شما میدونم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 81
بازدید کل : 54588
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

(درباره یو گی اوه(هر چی دلت بخواد